همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

آقای روحانی در منزل غصبی سابقه نماز خواندن دارد

آقای روحانی در منزل غصبی سابقه نماز خواندن دارد

این قصه که توسط آقای مظاهری (رئیس کل بانک مرکزی اسبق) نوشته شده را مطالعه نمائید, قضاوت با شما.

 مِلکی که حسن روحانی اجاره‌اش را پرداخت نمی‌کرد!

آقای مظاهری رئیس سابق بانک مرکزی، در کتاب جدید خود با نام (لحظه‌ای از تاریخ) نوشته

یکی از خانه‌های ویلایی بنیاد مستضعفان در خیابان پاسداران تهران در دوران حضور آقای روحانی در مجلس در اختیار ایشان قرار گرفته بود، در آن زمان به ایشان ابلاغ شد: یا خانه را بخرند یا اجاره آن را پرداخت کنند، برای اجرای آن کار به مدت دو ماه با ایشان بحث شد، اما کار جلو نمی‌رفت! روزی از آقای کرباسیان که نماینده بنیاد در این امر بود پرسیدم: چرا این موضوع اینقدر طول کشید!

پاسخ ایشان: چند بار برای بررسی، مشاهده و ارزیابی به دم منزلش رفتیم، اما روحانی در را به روی ما باز نکرد! سرانجام کارشناس، همراه با مامور دادستانی به درب منزل فرستاده  تا بتوانیم ارزیابی لازم را از منزل انجام شود، این اتفاق در حالی روی داد که همه افرادی که آن زمان از خانه‌های بنیاد استفاده می‌کردند، حاضر بودند اجاره آن را پرداخت کنند، تا جایی که آقای هاشمی می‌گفت تا زمانی که اجاره آن منزل را نداده بودم در خود مجلس نماز می‌خواندم!(خانواده اش چی) اما روحانی از پرداخت اجاره منزلی که متعلق به بیت‌المال بود سرباز می‌زد! اگر چه فرستادن ضابط قضایی به درب منزل روحانی باعث دلخوری او شد، اما من از کار معاون خود در بنیاد حمایت کردم.

قیمت خانه در آن زمان حدود ۱۳/۵ میلیون تومان بود، اما آقای روحانی ادعا می‌کرد: کارشناس قیمت را بالا زده و این خانه حدود ۸ میلیون تومان بیشترارزش ندارد! برای رفع اختلاف کارشناس دیگری را فرستادم و به آقای روحانی اعلام کردم که اگر کارشناس جدید قیمت کمتری را اعلام کند، من نظر دومی را اعمال می‌کنم، اما کارشناس دوم قیمتی در حدود ۱۴/۵ میلیون تومان برای این خانه برآورد کرد، من به روحانی گفتم: شما همین مبلغ ۱۳/۵ میلیون را بدهید، چون طبق قانون ما می‌توانیم تا ده درصد نیز به شما تخفیف بدهیم.

 اما در کمال تعجب روحانی خواستار چهل در صد تخفیف بود!

من به او اعلام کردم: نمی‌توانم خلاف آیین‌نامه عمل کنم.

اما روحانی در جواب گفت: آییننامه را خودتان نوشته‌اید پس می‌توانید به من تخفیف بیشتری بدهید.

در نهایت به ایشان گفتم: پس معامله فسخ است و شما بهتر است این ملک را اجاره کنید که روحانی از من دلخور شده و با اوقات تلخی از دفترم خارج شد.

بیسمچی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.