همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

آنچه پیر ما در خشت خام می دید...

آنچه پیر ما در خشت خام می دید...

بنیانگذار جمهوری اسلامی، خطر نفوذ در کسوت روحانیت را به طلاب جوان گوشزد کرده و فرمودند:

"طلاب عزیز لحظه‌ای از فکر این مارهای خوش خط و خال کوتاهی نکنند، اینها مروّج اسلام امریکایی‌اند و دشمن رسول الله(ص)،

استکبار وقتی که از نابودی مطلق روحانیت و حوزه‌ها مأیوس شد، دو راه برای ضربه زدن انتخاب نمود؛ یکی راه ارعاب و زور و دیگری راه خدعه و نفوذ در قرن معاصر... " (پیام منشور روحانیت)

این روزها برخی در کسوت و لباس روحانیت، از سیاسیون اصلاح طلب گرفته تا مجمع محققین در قم، به تخریب و تضعیف نهادهای انقلاب مثل شورای نگهبان، جامعه مدرسین و مجلس و... رو آوردند.

این افراد دگراندیش، با ادبیات دینی و تمسک به قوانین منشوراتی مثل سازمان ملل، دم از آزادی بیان و حقوق شهروندی زده و با حربه جنگ شناختی منویات معاندان را در قالب الفاظ دینی ریخته و در جامعه اسلامی منعکس می کنند.

با تحلیل و بررسی رسانه های معاند به این آگاهی می توان رسید که نفوذ دشمنان، ضرورتا فیزیکی نیست. امروزه با شیوه جنگ شناختی، دستگاه محاسباتی افراد را دست کاری کرده و باور مردم و جوانان را نسبت به سرمایه های شناختی خود، تغییر داده و در راستای هدف مد نظر خود، پیاده سازی می کنند...

حضرت امام (ره)به طلاب جوان سفارش به مراقبه از دسیسه نفوذی ها داشتند، امروزه امام خامنه ای عزیز نیز، با طرح جهاد تبیین، راهبرد تقابل با حربه معاندان را، جهت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی بیان کردند.

ملیت : آمریکایی ....

https://s6.uupload.ir/files/%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%AA_e59a.jpg

ملیت : آمریکایی

لباس حمایت بر تن : پرچم فلسطین

پرچم در دست : پرچم ایران

تماشگر آمریکایی در بازی ایران و انگلیس که برای تشویق تیم ملی ایران حضور یافته است.

بعضی وقتا غیرت یه غریبه از بچه های تیممون خیلی بیشتره

#فوتبال

#برای_ایران

#جام_جهانی


ماجرای شعار دادن در پایان نیمه اول چه بود؟

ماجرای شعار دادن در پایان نیمه اول چه بود؟

در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.

مطابق مقررات قطر ورود پرچم‌های غیررسمی به ورزشگاه ممنوع است و تنها پرچم رسمی دو تیم مجوز ورود به ورزشگاه دارد و عوامل برگزاری مسابقات نیز از ورود پرچم‌های غیررسمی ممانعت کردند.

اما در دقایق پایانی نیمه اول دو تن از تماشاگران پرچم شیرخورشید را نمایش دادند که با واکنش روبرو شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که به دنبال این اتفاق عوامل انتظامی ورزشگاه اقدام به اخراج این دو تماشاگر کردند.

سیلی مردم مهاباد بر گوش آمریکا و اسرائیل

سیلی مردم مهاباد بر گوش آمریکا و اسرائیل

ایل غیور «منگور» در کنار مدافعان امنیت وطن‌فروشان و اشرار را نقره‌داغ کردند

س: از فراخوان روز‌های گذشته رسانه‌های ضدانقلاب و معاند برای اعتصاب کسبه و بازاریان در سطح کشور، عده‌ای از آشوبگران و اغتشاشگران در شهر مهاباد در‌صدد تحریک احساسات مردم و ایجاد ناامنی در این شهر برآمدند.

پروژه ضدانقلاب برای اغتشاش در شهر مهاباد طی روز شنبه به اوج خود رسید و آشو‌بگران با حمله به منازل برخی از مردم به ویژه نیرو‌های امنیتی و نظامی به غارت منازل آنها پرداختند و در ادامه با حضور در خیابان‌های اصلی به دنبال افزایش ناامنی بودند.

اغتشاشگران با حمله به اماکن عمومی، تخریب اموال خصوصی مردم، انسداد معابر و تهدید مردم با سلاح گرم تلاش داشتند تا در سطح شهر رعب و وحشت ایجاد کنند تا جایی که خانه چندین نفر از شهروندان نیز توسط آشوبگران به آتش کشیده شد. پس از اعتراض مردم مهاباد به این شرایطی که اغتشاشگران در این شهر به‌راه‌انداخته بودند، نیروهای حافظ امنیت وارد عمل شدند و آشوبگران وقتی اوضاع را مساعد ندیدند اقدام به فرار کردند و در برخی منازل در این منطقه مخفی شدند.

نیرو‌های حافظ امنیت با ورود به این منطقه ضمن برقراری آرامش در شهر مهاباد، اقدام به رصد، شناسایی و دستگیری لیدر‌ها و سردسته‌های اصلی آشوبگران و برخی تیم‌های تروریستی کردند و با برقراری امنیت در این شهر و مردم و کسبه به فعالیت روزانه خود مشغول هستند.

طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.

صبح دیروز نیز مردم در سطح شهر ضمن قدردانی از اقدام پلیس در برقراری امنیت در سطح شهر، حمایت قاطع خود را با سرداد‌ن شعار «نیروی انتظامی حمایت حمایت» اعلام کردند.

خروش کردهای باغیرت

بر علیه هتاکان به نوامیس مردم در مهاباد

بر اساس گزارش‌ها همچنین در پی وحشیگری اوباش، عناصر تجزیه‌طلب و کومله در یورش و غارت منازل مردم مهاباد که موجب هتک حرمت نوامیس مردم شد و موجی از خشم را میان مردم مهاباد به راه‌انداخت، جوانان مهاباد و ایل غیور منگور جهت پاسخ‌دهی به این هتک حرمت تجزیه‌طلبان وارد عمل شدند...

"روز نامه کیهان "

سید علیرضا آل داود: چند کلامی برادرانه با عزیزان تیم ملی ایران

سید علیرضا آل داود:

چند کلامی برادرانه با عزیزان تیم ملی ایران

شما جوانان عزیز زحمت خود را کشیدید ولی منیّت و فراموش کردن یاد خدا سبب این تلنگر در ابتدای جام جهانی شد.

جوانان عزیز اگر فریب دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران را نمی‌خوردید، اگر یاد خدا و دعای خیر مردم را فراموش نمی‌کردید در مقابل انگلیس خبیث پیروز می شدید.

علت شکستتان شکستن دل میلیون‌ها ایرانی است که قلبشان برای ایران می‌تپد،

علت شکستتان بی‌احترامی به پرچمی است که خون هزاران جوان شهید برای در اهتزاز بودنش ریخته شده است.

شهدا جان شیرینشان را دادند تا نام خدا بر پرچم سه رنگمان بماند.

بی احترامی به پرچمی که در تنها کشوری در اهتزاز است که از مأذنه‌های رسمی آن ندای اشهد ان علی ولی الله شنیده میشود،  نتیجه ای جز شکست ندارد.

بی توجهی به شهدا، بی توجهی به ستاره‌هایی است که راهنمای طریق الی الله است. بدون آن‌ها راه گم می‌شود، کار برای خدا نباشد، برکت از بین می‌رود.

دعا می‌کنیم در بازی‌های بعدی جبران کنید و پیروز شوید.

شما عزیزان میتوانید جبران مافات کنید مشروط بر اینکه خطایتان را جبران کنید.

مشروط بر اینکه دعای هشتاد میلیون ایرانی را به عنوان یار دوازدهم تیم ملی بخواهید.

با بوسیدن پرچم و کلمه الله خطای خود را جبران کنید، ایرانی بودن را جبران کنید.

سرود شهیدان را در کنار ملت ایران  و پشت به انگلستان و آمریکا بخوانید تا برکت شهدا شاملتان شود و خدا نظر کند.

آن وقت است که دست خدا یاریگرتان خواهد بود.

به امید پیرورزی شما عزیزان در تمامی بازی‌های بعدی

رضا حاتمی