همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

http://uupload.ir/files/dxra_%D8%AF%D8%B3%D8%AA.jpg

دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

باور نمی کنم! نه؛ مگر عاشقت شدم؟

سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام

من از دعای خیر پدر عاشقت شدم

برطالعم نوشته شده "عاشق الحسین"

دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

بی اذن توهرگز عددی صد نشود

بی اذن توهرگز عددی صد نشود

بر هرکه نظر کنی دگر بد نشود

زهرا، تو دعا کن که بیاید مهدی

زیرا تو اگر دعا کنی، رد نشود

اللهم عجل لولیک الفرج

 

شمیم عاطفه در کوچه ها رها شده است

http://uupload.ir/files/df0d_%D8%B4%D9%85%DB%8C%D9%85.jpg

شمیم عاطفه در کوچه ها رها شده است

دوباره هر شب من رنگ کربلا شده است

ﺍﯾﺎﻡ ﺳﻮﮔﻮﺍﺭﯼ ﺁﻗﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﺮ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﺶ

 ﺗﺴﻠﯿﺖ ﺑﺎﺩ

 

سهام عدالت:

سهام عدالت:

سامانه الکترونیکی سهام عدالت از ساعت 24 امشب 31 شهریور 1396 از دسترس خارج شده و مشمولان سهام عدالت و بازماندگان فوت شدگان این سهام، تنها تا پایان وقت امروز می‌توانند با وارد کردن اطلاعات هویتی مشمولین در سامانه سهام عدالت، از وضعیت صورتحساب مربوطه آگاه شده و در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت اقدام کنند.

sahamedalatse