همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

حبس ابد ۱۰۴ تن از متهمان کودتای نافرجام در ترکیه

حبس ابد ۱۰۴ تن از متهمان کودتای نافرجام در ترکیه

دادگاه ترکیه امروز (دوشنبه) حکم به حبس ابد ۱۰۴ تن از میان ۱۳۷ متهم در پرونده تلاش برای کودتای نافرجام رخ داده در این کشور در سال ۲۰۱۶ داد.

پیش‌تر نیز دادگاهی در ترکیه حکم حبس ابد ۴۷ تن که به دست داشتن در کودتا محکوم شدند را صادر کرده بود.

YjcNewsChannel

فردا سامانه بارشی وارد کشور می شود

فردا سامانه بارشی وارد کشور می شود

 فردا (اول خرداد) سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی فعال است و سبب رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در این مناطق می‌شود. این وضعیت به‌تدریج بخش‌های غربی، غرب یزد و شمال کرمان را فرا می‌گیرد.

آسمان تهران فردا (اول خرداد) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

https://eitaa.com/irinn_channel

خشتی از طلا و خشتی از نقره

خشتی از طلا و خشتی از نقره

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود:

وقتی مرا به معراج بردند، وارد بهشت شدم. در آنجا فرشتگانی دیدم که با خشت طلا و خشت نقره ساختمانی می سازند ولی گاهی دست از کار می کشند از فرشتگان پرسیدم: شما چرا گاهی کار می کنید و گاهی از کار دست می کشید؟ سبب چیست؟

پاسخ دادند: هر وقت مصالح ساختمانی به ما برسد مشغول می شویم و هرگاه نرسد از کار باز می ایستیم.گفتم: مصالح ساختمانی شما چیست؟

جواب دادند:

سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر

وقتی مؤمن این ذکر را می گوید ما ساختمان را می سازیم. وقتی که ساکت می شود ما نیز دست از کار می کشیم.

بحار جلد ۷۳ صفحه صفحه ۲۴۶

بحار جلد ۱۸ صفحه ۲۹۲

alabd110

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

رئیس اداره دامپزشکی آستارا گفت: در 2 روز گذشته 38 تن گوشت ماهی قزل آلا، پنیر و خامه پاکتی با نظارت کارشناسان دامپزشکی این شهرستان به روسیه صادر و240هزار دلار ارز وارد کشور شد .

جلسه ستاد بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در فرمانداری رشت برگزار شد . در این نشست مقرر شد 150 ویژه برنامه از 13 تا 15 خرداد در رشت برگزار شود .

تمامی پرونده های قضایی در صلاحیت شوراهای حل اختلاف رشت از پنجم خرداد ماه با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت و رسیدگی می شود.

سرپرست جهاد کشاورزی لنگرود از نشاء80 درصد شالیزارهای شهرستان لنگرود گفت : این شهرستان 9 هزار و 100 هکتار شالیزار دارد که تاکنون 7 هزار و 280 هکتار نشاء شده است. آقای قاسم پور افزود : پنح درصد شالیزارهای شهرستان لنگرود هم وجین اولیه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی تالش گفت: 99 درصد شالیزارهای این شهرستان تاکنون نشا شده است . آقای موسوی گفت: 70 درصد شالیزارها امسال ماشینی نشا شده است. تالش 16هزارهکتار شالیزار دارد .

رییس اداره شیلات تالش از افزایش 10 درصدی برداشت ماهی پرورشی در این شهرستان خبر داد و گفت: از 94 هزار مترمربع مزرعه پرورش ماهی سردآبی و گرم آبی این شهرستان 2 هزار و 710 تن ماهی قزل آلا ، کپور و فیتوفاک به ارزش بیش از 38 میلیارد تومان برداشت شده است .

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: 230 نفر از متقاضیان مسکن مهر این شهرستان انصراف داده اند که تاکنون هیچکدام وجه واریز شده خود را دریافت نکرده اند .

نمایش گروهی خروجی ها کاری از گروه هنری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی آستارا درحال اجراست .

مسوول زکات کمیته امداد امام استان در صومعه سرا گفت: گیلانیان خیر پارسال بیش از 7 میلیارد و 800 میلیون تومان زکات نقدی و جنسی پرداخت کردند که در مقایسه با سال 95 17 درصد بیشتر است .

فرماندار آستارا گفت: از ابتدای امسال تاکنون 165 طرح در سامانه کارا ثبت و تایید شده و 30 میلیارد تومان نیز برای اجرای آن اختصاص یافته است .

یک کافی شاپ در ساحل رودسر طعمه حریق و بطور کامل تخریب شد. مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر گفت : 9 آتش نشان با 3 خودروی آتش نشانی در 40 دقیقه آتش را مهار کردند.

آرمین هادی پور ، طیبه پارسا ، سودابه پور صادقی و مهدی پور رهنما از گیلان در اوزان مختلف به همراه تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو، ایران را به مقصد ویتنام ترک کردند تا از 3 خرداد در بیست و سومین دوره رقابت های آسیایی تکواندو و چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا به مصاف حریفان بروند.

iribnews_guilan

ترس دشمن

http://uupload.ir/files/nvjx_%D8%AA%D8%B1%D8%B3.jpg

ترس دشمن

از حجاب زینب است

حفظ چادر

انقلاب زینب است

خواهرم

تـوهمـ باچادرتـ سرباز زینبے

سرباز

حضرت فاطمه زهرائے

باچادرتان

مدافعان_حرم_اید

Clad_girls

دختران_چادرے