همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

مبعث نبی اکرم

مبعوث نبی اکرم آمد ... به به که چه روز خرم آمد
عیدی نبود چنین مبارک ... بس عید فرا رسید بی شک
گیتی چو بهشت جاودان شد ... از بعثت او جهان جوان شد
بر جمله مسلمین مبارک ... این عید به اهل دین مبارک

وفات حضرت زینب کبری

 

صبر را معنا و مفهومی به نام زینب است / احترام عشق هم از احترام زینب است
داوری بنگر که در بیدادگاه شهر شام / با حسین همدست گشتن اتهام زینب است
مشت را کرده گره با هیبت و احساس گفت/این حسین فرمانده عالم امام زینب است
گرچه بین بانوان زهرا مقام اول است / بعد زهرا رتبه ی برتر مقام زینب است . . .

وفات حضرت زینب کبری

بر تمامی عاشقان خاندان عصمت و طهارت تسلیت باد

 

ذکرمن تسبیح من ورد زبانم یاعلیست

ذکرمن تسبیح من ورد زبانم یاعلیست

جان من جانان من روح و روان من علیست

تاعلی دارم ندارم کارباغیرعلی

شکرلله حاصل عمرگران من علیست

ای پدربوی شقایق می دهی

ای پدربوی شقایق می دهی

عاشقی رایادآدم میدهی

ای گل سبزبهارم ای پدر

هرچه دارم ازتودارم ای پدر

بیادهمه باباهای دنیا

 

یک لحظه به دوران خوب مدرسه بازگردان

روی تخته خط بکش گوشم رامکش

مهررادردلم جاری کن جریمه ام مکن

هرچه تکلیف خواهی بگیرسخت مگیر

اما اکنون

مرابزن گوشم رابکش جریمه ام کن

امتحان سخت بگیرامامرا یک لحظه به دوران

خوب مدرسه بازگردان