همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

تلاش نهادهای امداد رسان برای عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده تالش

http://uupload.ir/files/3f5h_%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4_%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C.jpg

تلاش نهادهای امداد رسان برای عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده تالش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: همه نهادهای امداد رسان در تلاشند تا شرایط در مناطق سیل زده شهری و روستایی تالش عادی شود.

https://guilan.iribnews.ir/fa/news/2829109

iribnews_guilan2

مادر سردار خیبر به فرزند شهیدش پیوست

http://uupload.ir/files/o0qi_%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1_%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1.jpg

مادر سردار خیبر به فرزند شهیدش پیوست

حاجیه خانم «نصرت همت» مادر سردار شهید محمدابراهیم همت، فرمانده لشکر محمد رسول الله (ص) دارفانی را وداع گفت

iribnews_guilan2

ظرفِ دلت را از‌ چه چیز پُر کرده‌ای؟

ظرفِ دلت را از‌ چه چیز پُر کرده‌ای؟

وقتی دلت به دنیا و لذت‌هایش وابسته شد، دیگر همه کارهایت بر اساس وسوسه‌های دل پیش می‌رود؛ زیرا دل، مانند ظرفی است که اگر با دنیا پُرش کنی، دیگر جایی برای دین و امام نخواهد داشت.

می‌دانید چرا عده‌ای در کربلا برای نبودن با امام و دفاع نکردن از حق، دلبستگی‌هایشان را بهانه کردند؟ زیرا بر دلهایشان مُهر خورده بود. شکم‌هایشان از حرام و دلهایشان از حُبّ دنیا پُر شده بود. برای همین هم با وعده‌های دروغین، فریب خوردند و امامشان را به قیمتی ناچیز فروختند.

حواسمان باشد که دلمان را با چه چیز پُر می‌کنیم؟ زرق و برقِ دنیا و لذت‌هایش جذاب است اما اگر دلبسته‌ی آن شویم، دیگر نمی‌توانیم به راحتی از آن دل بِکنیم. حتی ممکن است برای از دست ندادن دنیا، کاری کنیم که به هیچ وجه قابل جبران نباشد؛ مانند قاتلانِ امام حسین که تا ابد لعن می‌شوند.

گفتن اینکه ما امام زمان را تنها نمی‌گذاریم، آسان است، اما اگر با دقت به زندگی خود نگاه کنیم، می‌بینیم که همه‌ی ما بارها به خاطر دنیا، در یاری امام زمان کم کاری کرده‌ایم. منظور این نیست که باید بیخیال دنیا شویم؛ دنیا را بخواهیم، اما برای رسیدن به امام، نه برای دور شدن از او.

یا صاحب الزمان! بین ما دل شکستگانی که در پشت مرزهای بسته مانده ایم و....

http://uupload.ir/files/34lk_%DB%8C%D8%A7_%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8_%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86.jpg

یا صاحب الزمان!

بین ما دل شکستگانی که در پشت مرزهای بسته مانده ایم و زواری که از شهرهای مختلف عراق به سوی حرم سیدالشهداء علیهم السلام روانه شده اند یک حس مشترک وجود دارد و آن خستگی از زندگی بی امام زمان علیه السلام و شوق وصال شماست...

الهی عظم البلاء...

گیلان در روزی که گذشت (۳۱ شهریور ۱۳۹۹)

گیلان در روزی که گذشت (۳۱ شهریور ۱۳۹۹)

 69هنرستان فنی و کاردانش گیلان به امکانات آموزشی وکمک آموزشی مجهزشد . اجرای پویش آجربه آجردرگیلان. رئیس مجمع خیران مدرسه سازگیلان درمراسم پویش طرح آجربه آجر دبستان شهید باقری کلاچای با بیان 53 مدرسه درحال ساخت دراستان گفت : با اجرای این طرح ملی   روند ساخت مدارس شتاب می گیرد .

امام جمعه رودسرهم گفت : ساخت مدارس صدقه ی جاریه  است.  

توزیع نان نذری درفومن .مسئول موکب شهدا فومن از آغاز توزیع روزانه 5هزارقرص نان  نذری دردو نوبت صبح وعصر به مدت 10روزه درایستگاه صلواتی  مستقر درروبروی سپاه پاسداران  این شهرستان خبرداد .

با اجرای طرح مهر تحصیلی   150 بسته لوازم التحریربه ارزش 30 میلیون تومان  بین دانش اموزان نیازمند صومعه سرا توزیع شد

فرماندارسیاهکل درجلسه شورای کشاروزی این شهرستان گفت:تا امروز یک میلیارد و 600میلیون تومان تسهیلات  برای کشت گیاهان دارویی به کشاورزران  دیلمانی پرداخت شد.

دستگیری سارقان حرفه ای دراملش  .فرمانده انتظامی املش  خبرداد :سارق  37ساله  لوازم منزل وقطعات خودرو به همراه برادر همدستش   با ۷فقره سرقت درمخفیگاهشان  دستگیر شدند.   

iribnews_guilan2