همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

درپی بارش‌ باران ، از ظهر امروز تاکنون 105 نفر در اهواز دچار مشکلات تنفسی شدند

درپی بارش‌ باران ، از ظهر امروز تاکنون 105 نفر در اهواز دچار مشکلات تنفسی شدند

از این تعداد چهار نفر در بخش و یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و 93 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

iribnews

فوری

فوری

مدارس بوشهر تعطیل شد

بنا براعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر مدارس شهرستان بوشهر در همه مقاطع " نوبت صبح" فردا چهارشنبه اول آذر  تعطیل است

iribnews

گیلان ، در روزی که گذشت

گیلان ، در روزی که گذشت

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار جمعی از مدیران اداره ی کل فنی و حرفه ایی گیلان گفت : کارکرد صحیح مراکز فنی و حرفه ایی زمینه ساز تحقق اهداف پیش بینی شده در اقتصاد مقاومتی است.

استاندار در نشست مشترک فرمانداران  و فرماندهان انتظامی گیلان، پلیس را نماد اقتدار  امنیت و آرامش در کشور دانست و گفت: گیلان با تلاش های نیروهای انتظامی و امنیتی از امن ترین استان های کشور است.

نشت گاز و انفجار ناشی از مشعل در یک نانوایی ، بامداد امروز یک مصدوم برجای گذاشت.جوان ۲۵ ساله با ۳۰ درصد سوختگی از ناحیه ی دست و صورت راهی بیمارستان شد.

یادواره 58 شهید منطقه انزلی محله لنگرود برگزار شد .

ارسال کمک های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به مناطق زلزله زده غرب کشور . این کمک های نقدی و غیرنقدی امروز با 8 خودرو از دانشگاه آزاد اسلامی رشت به استان کرمانشاه ارسال شد .

چهارمین نشست مدیران مسکن و ساختمان و روسای اداره های نظام مهندسی 6 استان در فومن برگزار شد.

فرمانده انتظامی صومعه سرا امروز    گفت : ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از از 2 خودروی کامیون و 2 وانت نیسان 27 تن چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از اجرا طرح نماد در 12 مدرسه استان  خبر داد و گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان با هدف شناسایی و حمایت از دانش آموزان در معرض خطر ، امسال به طور آزمایشی در آموزش و پرورش ناحیه یک رشت و شفت برگزار می شود .

یادواره 20 شهید روستاهای خشته مسجد ، نواسطلخ ، علی نوده و پشکه کوچصفهان برگزار شد .

جانشین سپاه لنگرود گفت: از ابتدای امسال تاکنون 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به 32 نفر پرداخت شد .

اعزام 288 دانش آموز صومعه سرایی و ماسالی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس. 200 دانش آموز صومعه سرایی و 88 دانش آموز ماسالی در 3 روز از مناطق عملیاتی شلمچه ، اروندکنار و هویزه دیدن می کنند .

یادواره 36 شهید مسجد حضرت امام رضا (ع) لنگرود برگزار شد .

در همایشی از واقفان نمونه صومعه سرا تجلیل شد .

53 طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی امروز به مناسبت هفته بسیج در گیلان به بهره برداری رسید.

در پایان دومین دوره رقابتهای قایقرانی نیروی انتظامی ، تیم قایقرانی فرماندهی مرزبانی ناجای گیلان ، تیم های پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا و فرماندهی انتظامی مازندران اول ، دوم و سوم شدند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته چهاردهم  لیگ دسته اول کشور، جام آزادگان عصر امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل تیم خونه به خونه این شهر  به تساوی صفر- صفر رسید و با 18 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی باقی ماند.

تیم صدرنشین شهرداری فومن در هفته دوازدهم رقابت های گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور،  عصر امروز در ورزشگاه آزادی این شهر 2 بر یک برابر شهرداری همدان به برتری رسید و 26 امتیازی شد.

iribnews_guilan

شبی حداقل یک_دقیقه_کتاب بخوانیم

شبی حداقل یک_دقیقه_کتاب بخوانیم

کسی که به خودش دروغ می گوید و به دروغ خودش گوش می دهد، کارش به جایی خواهد رسید که هیچ حقیقتی را نه از خودش و نه از دیگران تشخیص نخواهد داد .

برگرفته از کتاب «جنایات و مکافات»

اثر فئودر داستایوفسکی

zendegisalam