همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

ایلان ماسک: به محض اینکه یک احمق برای مدیرعاملی توییتر پیدا کنم استعفا می‌کنم

https://s2.uupload.ir/files/%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%86_8i7c.jpg

ایلان ماسک: به محض اینکه یک احمق برای مدیرعاملی توییتر پیدا کنم استعفا می‌کنم

مدیرعامل توییتر در واکنش به رای مثبت توییتری‌ها به نظرسنجی کناره‌گیری‌اش از ریاست این شبکه اجتماعی، در حسابش نوشت: «به محض اینکه کسی را پیدا کنم که به اندازه کافی احمق باشد تا ریاست توییتر را بپذیرد، از این سمت استعفا خواهم کرد و پس از آن اداره تیم‌های نرم‌افزار و سرورها را بر عهده خواهم گرفت».

۵۷ درصد از ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربری که در نظرسنجی ایلان ماسک شرکت کرده‌اند، رای به کناره‌گیری او داده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.