همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

گیلان در روزی که گذشت (۳۰ مهر ۱۳۹۹)

گیلان در روزی که گذشت (۳۰ مهر ۱۳۹۹)

آیت الله رسول فلاحتی  نماینده ولی فقیه در گیلان در  دیدار با مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی گیلان که در آستانه ۴ تا ۱۳ آبان دهه استکبارستیزی برگزار شد بر همکاری با دانشجویان در عرصه فرهنگ و اندیشه فرهنگی تاکید کرد و گفت: نشست های مسوولان کشور با دانشجویان باید عمیق تر و کارشناسی تر باشد.

نشست شورای عالی ورزش همگانی گیلان با هدف بررسی وضعیت ورزش استان در استانداری گیلان برگزار شد.استاندار گیلان در این نشست گفت: از همه آحاد مردم دعوت می کنم برای سلامت جسم و روح خود، به ورزش بیشتر توجه کنند چون در شرایط امروز باید به مقوله ورزش و بهداشت روانی بیش از پیش توجه داشت.

فرمانده انتظامی استان امروز در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاه های گیلان بر همکاری مراکز علمی و دانشگاهی برای ارتقای امنیت تاکید کرد و گفت: نقش مراکز علمی و دانشگاه ها در تامین امنیت اجتماعی و هوشمند سازی پلیس در تحقق و توسعه امنیت پایدار تاثیر گذار است و دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه می توانند در این زمینه به پلیس کمک کنند.

به مناسبت بزرگداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش ، از 51 مسئول و متولی هیاتهای ورزشی گیلان در رشت قدردانی شد.مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم بر ضرورت ترویج روزافزون ورزش و نشاط در جامعه تاکید کرد و سلامت جسمی و روانی جامعه را مستلزم نهادینه کردن  تحرک و پویایی در بستر تزکیه ی نفس دانست.

مراسم سومین سالگرد شهید گمنام و یادواره شهدای دانشجو درلنگرود برگزار شد. امام جمعه لاهیجان  در این مراسم با اشاره به اینکه شهیدان همیشه زنده اند وبراعمال ورفتار ما نظارت  دارند گفت : دین مبین اسلام ، دینی اجتماعی است و ما را نسبت به زندگی و رفتار یکدیگرمسئول می داند و این احساس مسوولیت بزرگترین  درسی است که شهدا به ما دادند.

پایانه مرزی صادرات محصولات کشاورزی درآستارا راه اندازی می شود.رئیس جهاد کشاورزی گیلان درآستارا گفت : پایانه صادرات محصولات کشاورزی باهمکاری بخش خصوصی در شهرستان مرزی بندر آستارا راه‌اندازی می‌شود و زمین مورد نیاز آن هم تامین شده‌است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن از توزیع ۳۸۰ بسته حمایتی بین دانش آموزان  نیازمند این شهرستان در مهر ماه خبر داد وگفت : این بسته های حمایتی  شامل کیف ،نوشت افزارو بسته‌های کمک معیشتی (مواد غذائی)  است که بیش از ۴ میلیون تومان هزینه  تهیه آن را خیران و بسیجیان این شهرستان تامین کردند.

فرماندارآستارا درجلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل وگرامیداشت ۱۳ آبان گفت : عملیاتی کردن پدافند غیرعامل  درپیشگری از حوادث اهمیت زیادی دارد که باید به این امر به ویژه درآستارا به دلیل مرزی بودن شهرستان  مورد توجه جدی قرار گیرد.

اهدای میز و صندلی به مدارس روستایی.60 عدد میز و صندلی به مدارس مناطق کم برخوردار روستای دیناچال رضوانشهر اهدا شد .فرمانده پایگاه بسیج شهید حسن پور روستای سیمبرخاله پره سر رضوانشهر، با کمک یک خیر که خواست نامش فاش نشود این تعداد میز و صندلی را تهیه و به مدارس کم برخوردار روستای دیناچال اهدا کرد.

iribnews_guilan2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.