همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

گیلان در روزی که گذشت (۳۱ تیر ۱۳۹۹

گیلان در روزی که گذشت (۳۱ تیر ۱۳۹۹

لزوم اثرگذاری نظارت ها بر بازار . استاندار در نشست ستاد تنظیم بازار گیلان با تأکید بر لزوم فعال تر شدن گشت های مشترک تیم های نظارتی برای رصد و پایش بازار گفت: نظارت‌ها باید عینی، مشهود، اثرگذار و بازدارنده باشد تا مردم نتیجه آن را ببینند.

فرماندار رشت در نشست شورای ساماندهی جوانان رشت ، جوانان ایران اسلامی را محور توسعه و بالندگی کشور دانست و گفت :  نیروی انسانی دارای اندیشه و متفکر ، موتور محرک و پویایی هر کشور است .

در راستای اجرای رزمایش مواسات ، همدلی وکمک مومنانه هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در صومعه سرا توزیع شد.    

آغاز به کار تنها سی ان جی تک منظوره شهر اطاقور بعد از حدود 5 ماه تعطیلی. این جایگاه سی ان جی که از اواخر پارسال به علت مشکلات مالی تعطیل شده بود با ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود مجددا شروع به کار کرد.

مدیر عامل جمعیت همیاران استان سبز از فعالیت های این جمعیت در دوران شیوع ویروس کرونا گزارش داد.

فرماندار سیاهکل در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: هزار و 87 نفر از خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند و 70 نفر هم در دانشگاه آزاد رایگان تحصیل می کنند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در حیران آستارا. فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی های انجام شده و در عملیات ضربتی از یک دستگاه پژو 206 سی کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند قاچاقچی 48 ساله هم دستگیر شد.

شکارچیان بز کوهی در رودسر دستگیر شدند. رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر گفت : 2 شکارچی متخلف یک راس بز کوهی را که از جانواران شکارممنوع است در اشکورات این شهرستان شکار کرده بودند که دستگیر شدند. 

کشف ۲۳ تن چوب قاچاق در رضوانشهر . فرماندهی انتظامی رضوانشهر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی خوشابر حین گشت زنی در حوزه استحفاضی از ۲ کامیون و یک نیسان باری ۲۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۲۸ میلیون تومان کشف کردند.

iribnews_guilan2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.