همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

گیلان در روزی که‌گذشت

گیلان در روزی که‌گذشت

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : 130 برنامه به مناسبت هفته جوان در گیلان برگزار می شود.

مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا از بهره برداری 2 بانک نشا در این شهرستان خبر داد و گفت: جوانه های این بانک های نشا ، نشای مورد نیاز 700 هکتار از شالیزارهای صومعه سرا را تامین میکند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: از مولفه های مهم توسعه گردشگری جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ست که باید همه برای جذب گردشگر تلاش کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی تالش با اشاره به اینکه 12 کشاورز این شهرستان برداشت توت فرنگی را از 2 هکتار زمین آغاز کردند گفت : پیش بینی می شود امسال 18 تن توت فرنگی به ارزش 180 میلیون تومان در تالش تولید شود.

رییس اداره راه و شهرسازی لنگرود گفت : برای آسفالت 10 کیلیومتر راه روستایی امسال یک و نیم میلیارد تومان اختصاص یافته است.

در بازارچه کار و فن آوری که در رودسر گشایش یافت دانش آموزان انواع غذاها و سبزیجات را در 35 غرفه به نمایش گذاشتند.

فرماندار صومعه سرا گفت: امسال 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت می شود که 70 درصد آن برای طرح های گردشگری و بوم گردی اختصاص می یابد.

نمایشگاه هفته مشاغل در صومعه سرا گشایش یافت.

به مناسبت هفته سلامت از استادان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسمی تجلیل شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن در یادواره 32 شهید کارگری فومن گفت: شهدای گرانقدر با پیروی از آموزه های اسلام ناب محمدی برای حفظ استقلال و آزادی ایران اسلامی جان خود را فدا کردند.

در مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در قسمت مردان امید نومیدی از گیلان در کلاس آزاد قهرمان شد، در قسمت بانوان در کلاس بالای 1500 سی سی یلدا مرادی و در کمتر از 1500 سی سی مریم حیدری دیگر اتومبیلران گیلانی ضمن کسب عنوان قهرمانی مدال خوش رنگ طلا بر گردن آویختند.

زمین فوتبال چمن مصنوعی کانون بسیج سپاه رشت با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان افتتاح شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.