همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

آغوش باز یک مسجد برای‌کارتن‌خواب‌ها

آغوش باز یک مسجد برای‌کارتن‌خواب‌ها/ مسجد حاج‌حسن صنیع‌الدیوان تهران در شب‌های سرد زمستان پناهگاه افراد آسیب‌دیده

بالاخره تعقیبات نماز و بعد از آن سوالات و درخواست‌های مردم تمام شد و حاج‌آقا با جمعیتی که او را دوره کرده بودند، بیرون آمد و من جلو رفتم. خودم را معرفی کردم و درخواستم را مختصرا بیان کردم و گفتم اگر می‌شود جای خلوتی برویم تا کمی گفت‌وگو کنیم. ماجرا از این قرار بود که درست در شب‌هایی که دمای هوای تهران چند درجه‌ای زیر صفر آمده بود و برف خیابان‌ها را پوشانده بود، یک فراخوان در فضای مجازی منتشر شد که اگر در سطح خیابان‌ها کارتن‌خوابی دیدید که جایی برای گذران سرمای شب ندارد، او را به مسجد حاج‌حسن صنیع‌الدیوان بیاورید یا آدرس این مسجد را به او بدهید. جالب بود و تا جایی که من می‌دانم، کاری نو و جدید. برای همین اینجا آمدم تا امام جماعت مسجد، حالا که نماز را خوانده بودیم و فرصت فراخ بود برایمان کم‌وکیف ماجرا را شرح بدهد.

«دکترسلام»:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.