همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

استاندار در نشست ستاد مدیریت بحران گیلان خواستار تهیه طرح جامع مدیریت بحران در گیلان شد .

هلال احمر رودسر امروز 22 دستگاه کامیون از کمک های مردمی این شهرستان را به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال کرد .

سپاه ناحیه املش و جمعیت هلال احمر این شهرستان هم 2 کامیون از کمک های مردمی را به استان کرمانشاه ارسال کرد .

یادواره 44 شهید بخش لوندویل آستارا برگزار شد .

3 خانه محرومان به مددجویان کمیته امداد تالش واگذار شد . برای ساخت این خانه ها 90 میلیون تومان هزینه شده است .

یک خانه محرومان هم در روستای گامیشان ماسال به مددجوی این شهرستان واگذار شد . برای ساخت این خانه 30 میلیون تومان هزینه شده است .

برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در رشت. در این نمایشگاه تجهیزات تخصصی پزشکی، دندانپزشکی،آزمایشگاهی وبیمارستانی در60غرفه به نمایش درآمده است . این نمایشگاه تا سوم آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی رشت به روی علاقمندان باز است .

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از اجرای طرح نماد در 12 مدرسه استان خبر داد و گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان با هدف شناسایی و حمایت از دانش آموزان در معرض خطر اعتیاد، امسال به طور آزمایشی در آموزش و پرورش ناحیه یک رشت و شفت برگزار می شود .

6 پزشک ، پرستار ، ماما و بهورز به روستای آلکام لوتون پره سر رضوانشهر رفتند و 183 نفر از روستاییان منطقه را رایگان معاینه کردند . 400 هزار تومان داروی رایگان هم بین بیماران توزیع شد .

فرمانده سپاه بندرانزلی از برپایی نمایشگاه توانمندی های بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت : در این نمایشگاه بسیجیان بندرانزلی توانمندیهای خود را در ۱۰ غرفه به نمایش گذاشتند . این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج در سالن ورزشی شهید انصاری بندرانزلی به روی علاقمندان باز است .

در صومعه سرا هم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا شد. در این نمایشگاه بانوان صومعه سرای دست ساخته های خود را در 10 غرفه به نمایش گذاشتند . علاقمندان تا 5 آذر می توانند از این نمایشگاه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای صومعه سرا دیدن کنند .

پایگاه بسیج سیاهکل به مناسبت هفته بسیج با 50 مترمربع زیربنا و 15 میلیون تومان هزینه در روستای بیدرون سیاهکل افتتاح شد .

یادواره شهدای دهستان شیخ نشین شاندرمن برگزار شد .

فرماندار شفت در نشست کتابخانه های این شهرستان گفت : امسال برای توسعه و تجهیز کتابخانه های شفت 40 میلیون تومان اختصاص یافته است .

جشن نسیم مهر برای حمایت از زندانیان رودبار در منجیل برگزار شد. در این جشن 70 خیر رودباری 28 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد رودبار کمک کردند .

حجت الاسلام والمسلمین عطایی از اساتید حوزه و دانشگاه در همایش سبک زندگی اسلامی در کوچصفهان گفت: امروز خانواده ها برای حفظ فرزندانشان از آسیب های فضاهای مجازی نقش موثری ایفا می کنند .

برپایی 20 نمایشگاه کتاب در 20 مدرسه صومعه سرا . در این نمایشگاه ها 200 عنوان کتاب با 20 درصد تخفیف عرضه شده است  علاقمندان تا 8 آذر می توانند از این نمایشگاه ها دیدن کنند .

رییس دامپزشکی ماسال گفت: به مناسبت هفته بسیج دامپزشکان این شهرستان به روستای آهکلان ماسال رفتند و 2 هزار و 500 راس دام و هزار و 500 قطعه طیور را مایه کوبی کردند .

فرمانده سپاه بندرانزلی گفت : در نمایشگاه توانمندی های بسیج در بندرانزلی در ۱۰ غرفه به نمایش گذاشته شده است . این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج در سالن ورزشی شهید انصاری بندرانزلی به روی علاقمندان باز است .

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.