همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

مهمترین پیام عاشورا جهاد و مقاومت است

مهمترین پیام عاشورا جهاد و مقاومت است

آیت الله علم الهدی، در خطبه‌های نماز جمعه امروز:

 امام رضا(ع) هم مؤسس عزاداری دهه اول محرم‌ بود و هم اولین روضه‌خوانی بودند که در روز اول محرم روضه سیدالشهدا را خواندند.

حسینی یعنی این؛ شمایی که از همه چیز گذشتید، شمایی که همه چیزتان زیر پایتان است، شمایی که از تمام جان و زن و زندگی و فرزندتان صرف نظر کردید و امروز آمدید برای اینکه در راه خدا هستی‌تان را بدهید.

 این اراجیفی که رئیس‌جمهور ابله امریکا در سازمان ملل بر زبان جاری کرده است نشان همان عصبانیت و همان استیصال است.

امروزی که قهرمانان مردآفرین نظام مقدس انقلاب اسلامی ما عرصه عراق و سوریه را بر امریکا تنگ کردند و ریشه عناصر ناپاک و باطل آدم‌کش تکفیری را از اسرائیل و امریکا گرفتند و هستی امریکا در منطقه به کلی معدوم شده است، عصبانی است و به‌گونه‌ای هم عصبانی است که نمی‌داند چه باید بکند، یعنی عصبانیت همراه با استیصال.

امریکا امروز نمی‌داند چه کند، اگر بیاید وارد عرصه نظامی شود بجنگد به چه قیمت و تحریم‌ها هم که نتیجه نداده است و دنیا دارد به سرش می‌ریزد.

اگر ما کمی در مسائل تحریم مقاومت کنیم و در موقعیت خود بایستم و نسخه مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی، را مسئولین جدی بگیرند و به آن عمل کنند تا به خودمان وابسته شویم و وابستگی به خارج را قطع کنیم، دنیا در این تحریم امریکا را از پای در خواهد آورد.

یک بازار 80 میلیونی یک کشور ثروتمند را آمریکا بر روی تمام سرمایه‌گذاران اروپایی و امریکایی بسته است و خود آن‌ها امریکا را از پای در می‌آوردند.

آخرین اخبار مشهد در شهرآرانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.