همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

نگاه به نامحرم چرا تیر شیطان است؟

نگاه به نامحرم چرا تیر شیطان است؟

سال های جوانی از این جمله چیز زیادی دریافت نمی کردم، ولی الان تشابه جالبی را دریافت کردم.

در مسیر بیرون از خانه تا خانه، داخل صفحات مجازی، ایستگاه های صلواتی زیاد هست

وقتی تو هر ایستگاه یه ناخنکی بزنم، سیر بشم، خونه برسم، بهترین غذا هم جلویمان بگذارند، سیر هستیم، سیر

دیگه هرچی خانم و بانوی ما اصرار کنند، اشتها و جایی برای غذا خوردن نداریم

مردها با نگاه به همسرشان هم لذت می برند، حالا خانم و بانوی ما، زیباترین دنیا برای ما، در خانه منتظر مااست، ما هم در راه خانه هستیم، راهی پر از ایستگاه های صلواتی

خانم هایی که بدون قصد خاصی خود را آرایش کرده اند مرد هم که با تماشای این زیبایی ها، در هر ایستگاه واقعی و مجازی، تو خیابون و تلگرام، ذره ذره، سیر می شود و وقتی به خانه می رسد، اشتهایی برای تماشای جمال بانوی خود ندارد

تکرار و تکرار این ماجرا، می شود طلاق عاطفی و ...

اینجاست که معنی نگاه به نا محرم تیر شیطان است را درک کردم و سعی کردم در پشت خاکریز و از تیر شیطان پناه بگیرم

اینطوری از عشق به بانوی خودم، پاسداری کردم، شما هم از عشقتان مراقبت کنید، با نگاهتان، با حجابتان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.