همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

ابراز پشیمانی علیرضا افتخاری

ابراز پشیمانی علیرضا افتخاری

 

علیرضا افتخاری از آغوش گرفتن محمود احمدی‌نژاد، در اوج اعتراضات سال ۱۳۸۸ ابراز پشیمانی کرده و گفته :اگر تاریخ به عقب برگردد من غلط بکنم بخواهم ایشان را در آغوش بگیرم.

 علیرضا افتخاری به وب‌سایت "موسیقی ما" گفته: چند سال پیش بود که در برنامه‌ای به مناسبت بزرگداشت شهدای خبرنگار حاضر شدم و روحم هم خبر نداشت که آقای "ایکس" هم در این برنامه حضور دارد! اگر تاریخ به عقب برگردد، من غلط بکنم بخواهم ایشان را در آغوش بگیرم. من امروز با بانگ بلند این حرف را می‌زنم و هیچ واهمه‌ای هم ندارم که اگر زمان به عقب برگردد، حتی سمت   احمدی‌نژاد هم نمی‌روم.آن هجمه‌ها در همه این سال‌ها برای من تبعات زیادی داشت. احمدی‌نژاد در این مدت حتی یک‌بار پیگیر احوال من نشدند. با صدای بلند به ایشان می‌گویم در مورد من بسیار انسان قدرنشناسی بودند. با صدای بلند این جملات را بر زبان می‌آورم و امیدوارم به گوششان برسد. شما را به جان مادرتان قسم می‌دهم که به من کمک کنید تا این حرف‌ها به گوش همه برسد. امروز به آگاهی و درک سیاسی درستی از این بازی‌ها رسیده‌ام و امیدوارم این موضوع به خوبی در رسانه‌ها انعکاس پیدا کند.

صیادی ازلولمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.