همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

شعررضوی

شعررضوی

خانه های آن کسانی می خورد دربیشتر

که به سائل می دهندازهرچه بهتربیشتر

عرض حاجت می کنم آنجاکه صاحب خانه اش

پاسخ یک میدهدباده برابربیشتر

عازم مشهدشدم تاباتودرد دل کنم

بودنم رامی کنم اینگونه باوربیشتر

مرقدت ضرب المثل های مراتغییرداد

هرکه بامش بیش برفش،نه!کبوتربیشتر

چهارفصل مشهد ازعطرکلاب آکنده است

این چنین یعنی سه فصل ازشهرقمصربیشتر

پیش توشاه وگدایکسان ترند ازهرکجا

این حرم دیگرنداردحرف کمتربیشتر

ازغلامان شماهم می شوددنیاگرفت

من نیازت دارم آقا روزمحشربیشتر

برتمام اهلبیت خویش حساسی ولی

جان زهرا(س)چون شنیدم که به مادربیشتر

حسین رستمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.