دل خون هندوانه شب یلدا

دل خون هندوانه شب یلدا

غروب رفته بودم برای مانی سیب قرمز بخرم  . هندوانه ی شب یلدا دیدم . دلم خواست خریدم . کیلویی ۴۶۰۰ تومن  . یادم افتاد همین سه ماه پیش اواخر شهریور وانتی ها کیلویی ۲۰۰ تومن می فروختند . گفتم یک مطلب طنز بنویسم در مورد ثبت جهانی هندوانه شب یلدا در کتاب رکوردهای گینس . که در هیچ کجای دنیا در عرض ۳ ماه قیمت یک میوه ۲۳۰۰ درصد افزایش نمی یابد . اصولا در هیچ کجای دنیا قیمت هیچ چیز در عرض سه ماه ۲۳۰۰% افزایش نمی یابد جز این مرز پر گهر . مشغول فکر کردن به جملات استاتوس بودم و  داشتم همزمان سیب ها را سوا می کردم که یک آقای جوانی آمد و پرسید : هندونه چند ؟ میوه فروش گفت : ۴۶۰۰ . مرد رفت توی پیاده رو و با زنش حرف زد و بعد خواست بیاید طرف میوه فروشی که زن دستش را گرفت و پشیمانش کرد . دلم هری ریخت . گفتم بهتر است به احترام آنهایی که قیمت هندوانه را می پرسند و نمی خرند . و به احترام کسانی که حتی جرات پرسیدن قیمتش را ندارند با هندوانه شب یلدا شوخی نکنم

بابک اسحاقی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.