التقاطیِ هتاک
شاذگویی و سبک سخیف و هتاکانه او در مناظرات نشان می دهد که مهدی نصیری را نه می توان سیاستمدار اسلامی دانست نه فیلسوف و نه جامعه شناس.
مهدی نصیری امروز تبدیل شده است به برکه ای به عمق چند سانتی متر که سعی کرده از هر سبد گلی بچیند و لاجرم سرانجام کار در هیچ زمینه تخصص لازم برای اثرگذاری نخبگانی را به دست نیاورده است.
برخی منابع #غیر_رسمی از توافق موقت بین آمریکا و ایران خبر میدهند
جزئیات توافق:
۱. مدت توافق تا پایان دوره ریاست جمهوری بایدن
۲. غنی سازی از 60 به 20 درصد کاهش یابد
۳. هیچ سانتریفیوژی برداشته نمیشود و از کشور خارج نمیشود
۴. 24 میلیارد دلار از دارایی ها برای ایران آزاد میشود
دفاع آقای علوی بروجردی از فرقه ضاله بهائیت
اظهارات اخیرا آقای علوی بروجردی در دفاع از فرقه ضاله بهائیت که در قالب کلیپی در فضای مجازی پخش شده، با انتقادها و اعتراض های بسیاری در محافل حوزوی همراه شده است. بسیاری از حوزویان طرح چنین مسائلی را از یک فرد عادی هم بعید می دانند و استدلال های آقای علوی را سست و بی پایه و بر خلاف مبانی فقه اسلامی و تفسیر و تحلیل کرده اند.
پیش از این مولوی عبدالحمید هم به دفاع از فرقه ضاله بهائیت پرداخته بود، که این اظهارات و مواضع نیز با انتقاد علمای اهل سنت مواجه شد.
منادی وحدت و مبارزه با استعمار
محمدحسین کاشف الغطاء در سال ۱۲۹۴ ق. در محله عماره نجف دیده به جهان گشود. پدرش آیت الله شیخ علی کاشف الغطاء (متوفی ۱۳۲۰ ق) از مراجع تقلید عراق بود. همچنین جدّ او آیت الله شیخ جعفر کاشف الغطاء (متوفی ۱۲۲۸ ق) سرشناسترین فرد این خاندان است و فرزندان و نوادگان وی از دانشمندان و مجتهدان بزرگ عراق بودند.
کاشف الغطاء در ده سالگی وارد حوزه علمیه نجف شد. ادبیات عرب، حساب، نجوم، فقه و اصول را با پشتکار و شوق فراوان فراگرفت. عطش یادگیری او را بیقرار کرده بود. نوجوان بود و آرزومند فراگیری علوم بیشتر.
عبدالحمید و مشی قارونی!
چندیست که اخبار نماز جمعه مسجد مکی زاهدان با سرعتی مثالزدنی در شبکه های معاند انتشار مییابد و البته سویه های ضد نظام و حاکمیت آن پر رنگ و لعاب می شود. با توجه به گستره زیاد پوشش خبری و فراگیر بودن این مدل اخبار و صحبت های جناب عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان می توان به علاقه شدید سرویسهای رسانه های صهیونیستی به محتوای ستاد نماز جمعه مسجد مکی زاهدان پی برد.
صحبتهای شاذ و نادری که از کمترین عمق فقهی و تاریخی و اصول شریعت نبوی برخوردار است ولی با کمال تأسف از تریبون نماز جمعه شنیده می شود؛ مطالبی که حتی با فقه اهل سنت نیز مطابقت ندارد و به هیچ عنوان قابل طرح در مجامع علمی و فقهی نبوده و به تبع آن از جانب علمای اسلام قابل دفاع نیز نمی باشد.