۳۰ درصد تماسهای اورژانس تهران مزاحمت تلفنی است
معاون عملیاتی اورژانس تهران: قبل از کرونا تماسهای روزانه شهروندان با اورژانس ۱۲ هزار مورد است که در کمال تاسف هنوز هم ۳۰ درصد از تماسها به شماره ۱۱۵ از سوی مزاحمین تلفنی است.
شهروندی بود که با یک خط ایرانسل در طول ۲۴ ساعت بیش از ۷۰ بار تماس گرفته و خط را اشغال نگه داشته بود.
هر ماموریت بین یک و نیم تا دو میلیون تومان هزینه دارد. در حال حاضر میانگین رسیدن اورژانس بین ۱۰ تا ۱۲ دقیقه است.
بیشترین سکتههای قلبی و مغزی در ساعتهای ۳ تا ۷ صبح به ما گزارش میشود.
اخبار 20:30
http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d