پاسخگویی به بیش از ۱۶ میلیون تماس تلفنی در سامانه ۴۰۳۰
از ابتدای راه اندازی سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰، ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس تلفنی از سراسر کشور درباره بیماری کرونا انجام گرفته است.
در بازه زمانی ۲۰ الی ۲۷ تیرماه ۹۹، ۴۲% تماسهای برقرار شده مربوط به مشاوره علائمکرونا ۱۳ درصد مربوط به مشاوره تغذیه، ۱۱ درصد مشاوره روانشناسی، ۴% مشاوره سلامت سالمندان و مادران باردار و ۳۰% سایر موارد بوده است.
همچنین ۸۳ هزار تماس و ۱/۳۰۰/۰۰۰ دقیقه مشاوره تلفنی توسط کارشناس سامانه ۴۰۳۰ با شهروندان انجام گرفته است که این میزان نسبت به گذشته ۱۵ درصد افزایش تعداد تماسها را شامل میشود.
YjcNewsChannel