بازی لغت با آیه قرآن در یک تبلیغ شهری/ نظارت بر تبلیغات موهن بر عهده چه کسی است؟
یک شرکت به تازگی برای تبلیغ محصول خود، از یک آیه قرآن الهام گرفته و با تغییر یک کلمه آن دست به تبلیغ محصول خود زده است.
اما تبلیغی هم که بر روی این بیلبوردها نصب می شود، اگر رعایت برخی مسائل مانند احترام به مقدسات، اقوام و شئونات اخلاقی را نکرده باشد، همچنان آلودگی بصری محسوب می شود و تنها تفاوتش با تبلیغات بی ضابطه ای که گاهی اوقات به دیوارهای شهری نقش می بندد، شیک و لاکچری بودن است.
به تازگی یکی از همین تبلیغات شیک و لاکچری، برای اینکه خودی نشان دهد و بیشتر به چشم آید، آیه ای از قرآن را دستاویز جلب توجه دیگران به خود کرده است.
جزئیات بیشتر همراه با عکس
https://www.yjc.ir/00ThmN
YjcNewsChanne