وجود "روغن پالم" در روغنهای سرخکردنی موجود در بازار/ تبلیغات اغواگرانه روغن در تلویزیون
عضو انستیتو تحقیقات تغذیهای با اغواگرانه دانستن تبلیغات روغن در تلویزیون گفت: مشکلی که در روغنهای سرخکردنی موجود در بازار کشورمان وجود دارد، مقدار بیشتر روغن سویا نسبت به روغن پالم در فرمولاسیون روغنهای سرخ کردنی است.
امروزه شاهد تبلیغ روغنهای سرخ کردنی بدون پالم هستیم در حالیکه وجود روغن پالم در روغنهای سرخ کردنی در صورتی که از فرمولاسیون صحیحی برخوردار باشند بهتر از روغنهایی با مقاومت حرارتی پایین است.
https://tn.ai/2060997
TasnimNews