تبلیغات کمک‌درسی

تبلیغات کمک‌درسی

اعضای هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نامه‌ای به رئیس رسانه ملّی در خصوص تبلیغات منابع کمک‌درسی انتقاد کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: بخش قابل توجهی از برنامه‌های شبکه‌های مختلف صدا و سیما به تبلیغ مستقیم و غیر مستقیم منابع کمک‌درسی به بهانه موفقیت دانش‌آموزان در آموزش مدرسه‌ای (منتهی به کنکور  و روشهای آمادگی برای آن) اختصاص داده شده است. این برنامه‌های تبلیغاتی که در حجم وسیعی و  در بهترین ساعات پر مخاطب  بر روی آنتن می‌رود، از یک‌سو موجب تشویش خاطر خانواده‌ها و اضطراب شدید دانش‌آموزان شده و از سوی دیگر به صورت پنهان و ضمنی این پیام را القا می‌کند که منابع اصلی درسی  و آموزش‌های رسمی مدرسه‌ای ناقص و ناکافی است.

متن کامل نامه:

http://medu.ir/fa/news/item/750697

farhangiyan.ir    

فرهنگیان

http://sapp.ir/farhangiyan.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.