تبلیغات کمکدرسی
اعضای هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نامهای به رئیس رسانه ملّی در خصوص تبلیغات منابع کمکدرسی انتقاد کردند.
در بخشی از این نامه آمده است: بخش قابل توجهی از برنامههای شبکههای مختلف صدا و سیما به تبلیغ مستقیم و غیر مستقیم منابع کمکدرسی به بهانه موفقیت دانشآموزان در آموزش مدرسهای (منتهی به کنکور و روشهای آمادگی برای آن) اختصاص داده شده است. این برنامههای تبلیغاتی که در حجم وسیعی و در بهترین ساعات پر مخاطب بر روی آنتن میرود، از یکسو موجب تشویش خاطر خانوادهها و اضطراب شدید دانشآموزان شده و از سوی دیگر به صورت پنهان و ضمنی این پیام را القا میکند که منابع اصلی درسی و آموزشهای رسمی مدرسهای ناقص و ناکافی است.
متن کامل نامه:
http://medu.ir/fa/news/item/750697
farhangiyan.ir
فرهنگیان