فعالیت برندهای خارجی پوشاک منوط به تولید در داخل شد

فعالیت برندهای خارجی پوشاک منوط به تولید در داخل شد

رئیس اتحادیه پوشاک: دریافت نمایندگی رسمی از کشور اصلی و حذف کشورهای واسطه، تولید 20 درصد از کالاهای تحت برند که وارد کشور می شود و صادرات 50 درصد از کل حجم پوشاک برندی که در داخل ایران تولید شده از شروط ادامه فعالیت برندهای موجود در کشور است.

شیرازی با اشاره به شناسایی 400 برند فعال در ایران تصریح کرد: برندهایی که اطلاعات خود را تاکنون در سایت مرکز امور اصناف ثبت نکرده اند 10 روز برای انجام این فعالیت فرصت دارند، در غیر اینصورت پلمپ می شوند.

خبرگزاری صداوسیما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.