نکاتی چنددرمورد کارت های عابربانک

نکاتی چنددرمورد کارت های عابربانک

کاربرد رمز اول و رمز دوم که از شعبه دریافت می گردد، چیست؟

از رمز اول برای ورود به نرم افزار و از رمز دوم در هنگام انتقال وجه سپرده استفاده نمایید. دقت کنید در خدمات کارت شامل مانده کارت، صورت حساب کارت ، پرداخت قبض و انتقال وجه کارتی منظور از رمز دوم، PIN2 می باشد که باید از ATM دریافت گردد.

چرا در هنگام انجام خدمات کارت ،پیغام "کارت معتبر نیست" دریافت می شود؟

ممکن است به دلیل ورود اشتباه رمز دوم این خطا را مشاهده نمایید. منظور از رمز دوم کارت، PIN2 است که از ATM باید دریافت گردد. دقت کنید رمز دوم کارت را با رمز دومی که از شعبه دریافت کرده اید اشتباه نکنید.

چرا فایل jar پس از انتقال به گوشی نصب نمی شود؟

فایل jar به دلایل زیر ممکن است پس از انتقال به گوشی نصب نشود.

گوشی قابلیت اجرای برنامه جاوا را ندارد           .

گوشی حافظه کافی برای اجرای برنامه را ندارد    .

در برخی از گوشی ها ( مانند تعدادی از گوشی های سامسونگ ) در صورت نیاز، پس از انتقال هر دو فایل jar  و jad بر روی تلفن همراه به جای نصب با فایل jar با اجرای فایل jad نرم افزار را نصب نمایید.

چگونه می توان از GPRS استفاده نمود؟

نحوه تنظیمات GPRS برای اپراتورهای مختلف و انواع گوشیها، متفاوت می باشد. بهترین روش بدست آوردن تنظیمات، سایت اینترنتی اپراتور شماست.

چرا در بستر SMS، با ارسال درخواست پاسخی دریافت نمی گردد؟

از آنجا که خدمات همراه بانک در بستر مخابرات ارائه می گردد، لذا در مواردی که پاسخی دریافت نمی گردد مشکل مخابراتی است و در صورت وجود مشکلات در شبکه مخابراتی ( خارج از کنترل بانک ) بانک قادر به ارائه خدمات نخواهد بود و در این صورت مسئولیتی متوجه بانک نمی باشد.

چرا در بستر GPRS، پیغام " خطا در برقراری ارتباط " مشاهده می شود؟

چنانچه در بستر GPRS با این خطا مواجه شدید، مشکل در برقراری ارتباط از طریق GPRS می باشد. ممکن است در منطقه ای که قرار دارید، GPRS پشتیبانی نگردد و یا به صورت مقطعی قطع و وصل گردد.

چرا در هنگام انتقال وجه، پیغام می دهد سقف انتقال وجه رعایت نشده است؟

در تنظیمات داخلی بانک، برای انتقال وجه روزانه و ماهانه از طریق موبایل سقفی در نظر گرفته شده است. شما می توانید در داخل نرم افزار از قسمت انتقال وجه سپرده از سقف تعیین شده آگاهی یابید.

چرا هنگام انجام عملیات با کارتهای شتابی با پیغام " امکان اجرای درخواست شما وجود ندارد " مواجه می شوم؟

در حال حاضر مشتریان تنها از طریق کارتهای بانک سرمایه قادر به استفاده از خدما کارت می باشند و امکان ارائه خدمات برای کارتهای شتابی نیز در آینده نزدیک فراهم خواهد گردید.

ساتنا و پایا چیست؟

برای انتقال وجه بین بانکی از طریق موبایل می توانید از دو گزینه ساتنا و پایا استفاده نمایید.

چرا نسخ ارائه شده بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید کار نمی کند؟

در حال حاضر نسخ ارائه شده این گوشی ها را پشتیبانی نمی کند. به زودی نسخه مخصوص گوشی های اندرویدی در وب سایت قرار خواهد گرفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.