همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

نماینده مردم رودبار در بخش عمارلوی جیرنده این شهرستان گفت: امسال یک میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی برای آبرسانی به شهر جیرنده اختصاص یافته است .

دورهمی گفتگو محوری با عنوان همایش بین المللی امپراطوری دروغ ، با حضور محققان آمریکایی و اروپایی ضد صهیونیسم در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار شد.

معاون امور دهیاری های اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری گیلان در املش گفت: 70 درصد تسهیلات اشتغال روستایی گیلان ، برای بخش گردشگری و بوم گردی اختصاص یافته است .

با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی 276 خانوار تحت پوشش کمیته امداد آستانه اشرفیه خودکفا شدند .

کارگاه آموزشی توسعه پایدار آبزی پروری در موسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر برگزار شد . در این کارگاه آموزشی آخرین پژوهش ها در بخش آبزی پروری ، پرورش متراکم ماهی و جنبه های فنی و زیست بوم شناسی بحث و تبادل نظر شد .

همایش ملی مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد .

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری صومعه سرا از رفع تصرف 50 هکتار از زمین های ملی این شهرستان خبر داد و گفت: این زمین ها در 2 ماه گذشته از 5 متصرف بازپس گرفته شد .

ساخت سریال گنج راه شیری درروستای انبوه عمارلوی رودبارآغازشد .

مدیر عامل آب منطقه ای گیلان در صومعه سرا گفت: با اجرای این طرح آب بندانها و استخرهای گیلان برای ذخیره آب زراعی ، طرح های گردشگری و پرورش ماهی و اردک به بخش خصوصی اجاره داده می شود .

نشست تخصصی توسعه پایدار در بخش های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و زیست محیطی برگزار شد . رییس انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران در این نشست گفت: پیش نیاز فعالیت های مولد با توجه به شرایط بومی گیلان اجرا می شود .

در مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی دررشت دانش آموزان مهارت های خود را به نمایش گذاشتند .

در همایشی از 206 دانش آموز و فرهنگی شهرستان املش تجلیل شد. این دانش آموزان از برگزیدگان سفیران سلامت دانش آموزی، مراقبین سلامت و مقام آوران ورزشی بودند .

در دیدار پایانی سیزدهمین دوره لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور در اصفهان ،تیم سمام رودسر با برتری 4 بر 2 برابر لنجان این شهر قهرمان شد و به لیگ دسته اول صعود کرد. عنوان خانم گلی این مسابقات هم به مریم حکمتی با 56 گل زده از تیم سمام رودسر رسید.

سید خلیل موسوی استاد بین المللی از گیلان مقام سوم ششمین دوره مسابقات شطرنج آزاد سریع قهرمانی کشور راد در مهدی بویه قزوین کسب کرد.

iribnews_guilan

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.