همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

ببخشید_چند_لحظه

http://uupload.ir/files/f0m_%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B4_%DB%8C%D8%A7_%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4.jpg

ببخشید_چند_لحظه

دراویش یا داعش؟

تقریباً دو هفته پیش بود که سه تن از معلمان دبیرستان نیکان تهران که گذرشان به نزدیک منزل نورعلی تابنده افتاده بود و غافل از آشوب دراویش، ناخودآگاه وارد قلمرو آنان شده بودند. دراویش خشمگین به گمان اینکه اینان نیروهای امنیتی هستند، با سلاح سرد، هر سه را مورد ضرب و شتم قرار دادند و هر سه به بیمارستان منتقل شدند و حال یکی از آن‌ها تا مدتی وخیم بود.

من با واسطه به آنان گفتم از این جماعت مخصوصاً از رئیس آن‌ها شکایت کنید، اما آنان حاضر به طرح شکایت نشدند؛ گفتم چرا؟ گفتند نمی‌دانی این‌ها چه وحشی‌هایی هستند، اگر شکایت کنیم خطر مرگ برایمان دارد. به آن‌ها گفتم بابا مملکت قانون دارد، نگران نباشید.

الحمدالله آن‌ها به حرف من گوش نکرده و شکایت را طرح نکردند. ظاهراً خیلی هم بی‌ربط نمی‌گفتند، چراکه دو هفته بعد دیدیم بدون هیچ ابایی مردم را می‌کشند، توهین می‌کنند و ...

بیشتر بخوانید:

goo.gl/RWsztj

TebyanOnline

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.