همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

خبرهای کوتاه از گوشه و کنار گیلان

خبرهای کوتاه از گوشه و کنار گیلان

برای اجرای 25 طرح در روستای حلیمه جان رودبار شامل خانه کاشانه ، رستوران و کارگاه تولید صنایع دستی با اشتغالزایی 50 نفر، 15میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شد.

در روستای جیرسر ویشکای خشکبیجار 4 طرح اشتغالزایی شامل 3 مزرعه پرورش ماهیان خاویاری و یک کارگاه تولید کالای خواب با 240 میلیون تومان سرمایه گذاری افتتاح شد که با افتتاح آن برای 12 نفر شغل ایجاد شد .

کارگاه آموزشی حفظ آثار فرهنگی و روند ثبت آنها در فهرست میراث جهانی در ماسوله برگزار شد .

500 مدیر جهادکشاورزی ماسال  از نشای3 هزار و 500 هکتار از شالیزارهای این شهرستان با ماشین خبر داد و گفت: این شهرستان 7 هزار هکتار شالیزار دارد که قرار است امسال 5 هزار هکتار آن ماشینی نشا شود .

500 نفر در شهرستان املش متقاضی دریافت تسهیلات بانکی برای ایجاد استخر پرورش ماهی غزل آلا شده اند .

سرپرست معاونت غذا  و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : مسابقه نقاشی هفته سلامت امسال در 6 گروه غذای سالم ، پرهیز از خوددرمانی ، نحوه نگهداری صحیح دارو ، دارو غذا و شیرینی نیست ، مصرف دارو با توصیه پزشک و قراردادن دارو دور از دسترس اطفال در مهد کودک ها و مدارس ابتدایی گیلان برگزار و از صاحبان 15 اثر برتر تجلیل شد.

فرماندار صومعه سرا در جمع سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت : برای جذب توریسم و گردشگر در این شهرستان باید زیرساخت ها را فراهم کنیم تا با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه طرح های گردشگری شعار امسال را محقق بخشیم .

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.